i hope you cry

Det här med nätverk, när jag nu ska sitta och skriva ner 40 kontakter och jag finner mig själv med att bara ha 27 stycken ( som jag kommer på ) Vad är det här?! Jag vet ju att jag känner fler människor, men vissa kan man inte använda som kontakt, för sen så ska jag välja ut tio som jag ska kontakta... hmm, det här är inte lätt det.

Sen ska jag på "arbetsintervju" idag, vi ska öva på det, jobbigt, för jag hade inte så bra platser att välja mellan att "söka" Men det blev en barnpassning grej, eller snarare hemhjälp, ( vad nu det har med barnskötare vet jag inte, tror inte att han som sökte åt mig (vi sökte åt varandra) vet riktigt vad barnskötare är, det är typ dagis fröken för er som inte vet)

Jag ska då, städa, ta hand om två barn, gå ut och gå med hundar, laga mat och tvätta... Tur att jag är mästare på alla de sakerna då!

jag vill börja om skolan med min klass till hösten, stupid grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0