I'm far away

Nä, nu ska jag sluta med att vara negativ i bloggen. Bloggen ska jag kunna titta tillbaka i när jag blir äldre för att läsa om allt skoj jag gjort när jag var som jag är nu. Fast jag kan skriva in en sak. Det är inte kul att fara och bada själv, det vill jag inte, spelar inte roll om många följer mig till stranden. Men att bada ensam, det är bara för fult.

Jaja, hur som helst så var vi en 50 -tals by nu under dagen, fast jag trodde att den skulle vara mer en by än några 50 tals saker på en gård, men jaja. Det var trevligt. Varmt och soligt. Fick några fina bilder på mormor och morfar. Så nu ska vi bara göra ingenting fram till kvart i 6 ungefär när vi ska fara iväg och äta på något fint ställe. ( finns det verkligen här ) haha.

Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig ikväll, har fått några förslag, men jag vet inte. Känns inte fint. Jag måste verkligen shoppa massa finare kläder någon dag. Har bara sluskiga kläder. Jag är så dålig på att hitta fina saker.

såhär har jag hursomhelst sett ut idag under dagen, fast med svarta shorts från H&M som är köpta för något år sen, då var de förstora, nu är de nästan för små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0