Jaha?

Det här var ju trevligt, jag vill kolla Winnerbäck i sommar, så ska han spela på Pdol, i staden som jag har lämnat nu i sommar... Aja, han spelar i Örebro med, kanske får hitta någon att fara dit med då.

Sen så tänkte jag berätta att jag känner mig uppsvälld och jag har gått upp i vikt, inte roligt inte roligt. Kanske beror det på att jag har ätit en massa jäkla hela tiden, mackor, glass, godis, popcorn, choklad... Äsch, jag måste sluta med det nyss! Så nu tänkte jag köra lite Power Yoga, jag har träningsverk i magen, och jag vet inte var den kan komma ifrån. Jag har för 17 inte rört mig mycket alls, kanske komemr den nu sen jag gjorde situps typ förra veckan

Nu nu ska jag träna, jag ska jäklat säkert komma i form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0