Kropps ideal

Jag har tänkt mycket på en sak... Om någon som har lite fett på kroppen och är lite mullig vill gå ner i vikt så hejar alla på den och tycker att det är en bra ide! Men om någon som jag, som redan är smal i andras ögon, men inte i mina vill gå ner i vikt och få den kroppen som de drömmer om. Jag vet att det säkert finns många som skulle vilja se ut som jag.

Många tjejer säger "killarna gillar när de har något att ta i" osvosv. Men JAG gillar inte att jag inte kan ha några jeans, för att om jag tar en storlek så de passar i midjan så blir de förstora vid vaderna och knäna och sitter fult, tar jag så de sitter snyggt om benen så är de försmå vid midjan. Alltså lämnar det mig med två val

antingen fixar jag massa fett till mina knän, vader och vid mina bröst och underarmar. Eller så tränar jag och "bantar" så att det överflödiga vid magen, låren, överarmarna och höften försvinner. Jag har två val. Men jag kommer nog bara att trivas när jag kan ha jeansen i storlek 25 eller 24.

Det här med kropps ideal tycker jag är skit dumt. Man ska få se ut hur man vill bara man trivs med sig själv.
Det gör inte jag nu. Så jag ska göra någonting åt det. Det tycker jag att alla ska få göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0