"love and other disasters"

It's like the best movie i've seen in a long time! Så gullig! Jag vill också flytta ihop med någon som är bög och kolla på fina filmer, och sen vill jag också träffa någon att vara kär i. Äsch, jag vill vara Brittany Murphy, eller den hon är i filmen som kallas "jacks"

Kan jag inte bara få leva i en film, mitt liv är inte så lätt och bra och fint som allas liv alltid är i filmer, ja inte filmer där någon har ett svårt liv. Men när de har ett svårt liv så är det ändå inte ett tråkigt liv. 

Tycker verklligen att alla borde se den filmen. Alla killar där ute som är Bög det är bara att säga till när ni är redo för att flytta ihop med mig! haha...

Kommentarer
Postat av: Petra

Du borde se "the object of my affection" (heter den typ originalet, men på svenska heter den mannen i mitt liv;P) En så sjukt bra film med Jennifer Aniston och en kille som spelar gay. Den är så bra, men man får gråta lite av den;P



- Jag brukar tänka såhär: Filmerna har nästan alltid ett lyckligt slut, men vi får inte se längre, vad händer när filmen tar slut? Då kanske paret som gifte sig får problem och skiljer sig osv. Man vet aldrig:P Även om det är depressing att tänka så, så kan det vara skönt att tänka så ibland ändå:)

2010-07-02 @ 18:37:53
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0