Mage/rygg

Det blev inte att jag for ut och joggade, kände inte för det just nu, kanske tvingar mig ut senare. Men jag vill se på tv klockan 4 sen så kommer mamma hem. Så det blir kanske lite senare då. Ska nog försöka ta mig i kragen.

Men jag har allt tränat lite iaf. Jag gjorde 50 vanliga situps och 50 sneda. Sen gjorde jag då även 50 ryggups och 50 sneda ryggups. Sen orkade jag inte nå mer. Det tog inte så lång tid, borde egenltigen ha kört lite armar också. Men jag har inte några hantlar.. För jag kan inte göra armhävningar, det gör jätte ont och det knakar typ i mitten på överarmen, konstigt men sant. 


bilder är iaf från google.se

 

Kommentarer
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Härligt! Det är bara bra här med :)

2010-07-01 @ 16:21:00
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0