Skruttiga dator som kommer att brinna.

Jag vet att jag sa att jag inte skulle vara mer negativ i bloggen, men tyvärr! Här kommer det mest negativa i mitt liv just nu, förutom att jag inte känner någon här. Det är tyvärr så att min fina dator som jag numera hatar håller på att ge upp. Den är segare än Strömbackaskolans datorer. Fläkten orkar säkert inte mycket mer för min dator blir så sjukt varm att jag bränner mig av den. Sen så det värsta... Batteriet... Batteri tiden på min dator är ca 5 - 10 minuter om jag gör någotning vid datorn annars håller det i 25 - 20 minuter. Fattar någon att jag behöver en dator?

Snabbt och typ nyss ?

Jag fattar inte varför jag inte föddes i en rik familj där jag var bortskämmd ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0