Varm, varmare, pöl

Trallala, nu är det riktigt varmt, lalala... Jag svettas, jag kommer nog att bli en pöl om jag inte typ hoppar ner i en hink med is och kyler ner mig själv innan det händer.

Nä, jag har pysslat lite med en design och även missat ett viktigt samtal, tråkigt, men hoppas att den ringer igen imorgon, jag lämnade ett medelande, och gissa vad, jag lät som någon hackig nervös jäkel, men det var för att jag skulle då säga att det var jag, erika alltså. Så sa jag
" det är erika, (så kom jag på, att det är fler än jag som heter erika) vikström...(så kom jag på att jag har ett till efternamn) Sjömark, (liten pause) så sa jag då vidare det som jag skulle säga.

Pinsamt imorgon när hon som jag ringde till hör mitt fina meddelande.

Planen för imorgon, stiga up tidigt, duscha, äta någoning och sen kl 1 ska jag vara på Arbetsförmedlingen. Men nu så ska jag tvätta mig i ansiktet, håller på att få en elak finne vid min näsa :( Det gör rätt ont ska jag säga...

aaw, här hade jag brunt hår, det var fint, måste färga brunt när jag ska skaffa löshår, lättare då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0