Zumba

Hemma sitter jag fortfarande och inte har vi badat ännu, jag har en känsla (att ikväll kommer alla fååå liiigga) att det kanske inte alls kommer att bli bad, men jag måste få bada idag! MÅSTE! Haha, ojojoj vad bitchig jag låter...men det är jag ju... inte.
Jag har verkligen inte mycket att säga faktiskt. Jag vill bada och jag vill ha cola och jag ivll bli perfekt.  Vilket jag dock ska bli. Jag är pååväg och det tar säkert inte lång tid från och med att jag kommer igång med träningen och lägger sötsakerna på hyllan ( hur ska det ens gå? Gottegrisen jag.. Äsch, men när jag är perfekt så kan jag äta godis igen) Hmm, undrar om jag ska träna sen ikväll när mormor och morfar och mor har krypit till kojs, köra lite zumba.

Är det någon som har testat det? Fungerar det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0