Åh, vad jag inte gillar dig just nu ♥

Alltså, jag är väl inte alls på det bästa humöret just nu kan jag då lungt berätta. Min dator är störd och då menar jag verkligen det jag säger, eller så kan det vara så att min skruttiga bajs apa till dator funkar och att det är routern det är fel på..Aja.

Hur som helst så är det så att jag och mamma då har installerat routern och hon får internet på både hennes stationära och på hennes bärbara, men lilla jag kommer bara till routern, eller hur jag ska förklara, jag får inte internet. Vi har försökt en jäklva massa och kommit fram till att vi måste ha min dators pin nummer? men var i hela jäkla 17 ska jag hitta det? Det här är inte lätt och definitift inte alls roligt.

Så det har jag mamma och tommy hållt på med i 3 timmar och jag har fortfarande inte internet. Sjukt jobbigt och irriterande. Jag kan flyga på min ilska (ditt fel stupid dator) ändå till månen, det skulle su ut va ?

jag måste göööra om min design så jag kan lägga in större bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0