"Alla bara tittade på mig"

Jag var ju till AF idag. Där pratades det om CV och personligt brev. Fast innan det så skulle vi "intervjua" varandra två och två. Det var lite mystiskt. Alla tittar såklart på den som pratar, det vet jag. Men när jag pratade tittade alla extra mycket. Jag vet inte varför, men kanske är det för att jag inte alls pratar värmländska, haha.

Jag är väldigt glad att jag inte var tvungen att typ fråga "vars ska jag he den här" Eller vara tvungen att berätta för någon att den är "lejd" Err någonting annat sånt där typiskt som ingen fattar. Det hade bara blivit konstigt det.

När det var färdigt så pratade jag ett tag med Camilla i telefonen sen gick jag på Willys och handlade mig en frukt, det blev en apelsin, det var verkligen gott. Fast hela var inte god, det fanns vissa klyftor som smakade tort blää. Inte okej.

Som ni kanske ser har jag gjort om bloggen lite, bytt header och det är fortfarande inte jag som tagit bilden på cupcaken och inte heller jag som har fotat ballongerna, i den vänstra menyn så hittar ni bilderna och om ni klickar på dem så kommer ni till sidan där de finns ( jag hittade dom på We♥it )

Sen så är min dator jobbigt osm vanligt, så jag sitter vid mammas. Så det blir en gammal bild, okej ?


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Vad bra! :) Det är toppen med mej! :)

Vad ska du hitta på för kul i sommar då? :)



Kram.

2010-06-30 @ 13:54:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: justsingit ♪♫

Hej!

frågestund på bloggen!

ställ gärna några frågor ! (:

kram!

2010-06-30 @ 15:01:52
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0