Alla går

Alltså, vad är det här ? Alla i Karlskoga verkar vara ute och gå, vandra prommenera vad man nu än vill kalla det! Jag svär, överallt! Har sett typ mins 20 stycken redan och då kan jag tala om att jag inte har kollat ut så mycket annat än när jag varit ute, som typ när vi var och handlade och när vi handlade mat.

Det kan ju inte finnas mycket annat att göra en söndag i Karlskoga. Får väl kanske ta och börja med det jag med, fast snarare oftare, för att jag och mamma har idag ätit skräpmat och sen köpt cheddarpoppcorn och cream chees chips, vad är det jag försöker göra? Tröstäta kankse, gör jag ju hela tiden haha.

Nä, Happy go lucky me, ha- haha bra låt av Paul Evans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0