apart

igårkväll hade vi klassfest innan vi gick ut på Valdino. Det var ganksa kul på klassfesten men sen ver det mycket roligare på valdino. Jag gick därifrån vid halv 3, eller ja, gick och gick jag snålåkte med sofia typ jätte kort bit.

Idag är det dagen innan studenten, jag kan knappt fatta det. Det känns inte, jag vill fast samtidigt inte alls. Det ska bli superroligt och sen håller jag bara tummarna för framtiden och hoppas på att mina planer någongång kankse kan bli sanna. Men det kommer nog inte alls att hända. Faktiskt, eller så gör det det och jag får bli nöjd.

Funderar på att äta Pizza till middag! Så sjukt sugen på det alltså, mmm vad gott det skulle vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0