Ba

Idag när jag kommit hem igen till mormor efter jag hade varit hemma hos pappa var jag sådär lagomt super trött och slö, så då passar mormor och mamma på att dra med mig runt på stan, sen till Ö&B och sen till Dollar, men efter det for vi och hämtade Camillsing och jag och hon gick till Golden och beställde mat

Maten var supergod, åt mig verkligen mätt! Sen gick vi en sväng och kollade lite på stan, jag letar nämligen efter en typ skjorta, så hittade jag såklart den perfektaste i mörkgrön färg, så snygg var den, från MQ men såklart så skulle den vara onödigt dyr och kosta 400 kr vilket jag inte alls har råd med, men Camilla hittade en jätte söt klänning/topp på VeroModa.

Sen när vi kom tillbaka så åkte vi ut till Piteå havsbad och kollade på alla fina som skulle på bal. Nu sitter alla och kollar på Rebeckas musikal på tv och jag sitter då här och bloggar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0