Crazy

Nu är jag vaken, eller ja jag har varit det ett tag, vaknade typ 20 i 9 och märkte att det var soligt ute så jag gick till köket och kollade hur varmt det var, och såg till min stora glädje att det var typ 20 grader i solen så jag har tagit på mig shorts och ett linne och håller nu på att ladda in lite låtar på mp3n innan jag går ut och går/springer här.

Sen ska jag hem och duscha och frächa till mig lite innan jag ringer Tommy, då är klockan antingen 10 eller 1 så vi får se hur det här blir helt enkelt. Nu väntar jag bara medans den sista låten förs över, det är tråkigt och varmt att sitta inne när jag kan vara ute och typ bli snyggare (går det ens ?!?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0