EVS ♥ Glass

Om det finns någon i min släkt som älskar glass är det jag, jag älskar speciellt calippo refresh, seriöst. Det är nog den bästa glassen, man kan äta den när man är bakis (det funkar sjukt bra) sen när man är sugen på glass, när det är varmt ute, när det är kallt ute, när man vill ha sommar känslor, när man är glad, när man är ledsen, när man är arg. Man kan alltid äta den. Så om GB läser det här och har lust att skicka lite glass till mig är det fritt fram att maila mig på [email protected] det är alltså dit alla som undrar någonting om bloggen ska maila!





Kommentarer
Postat av: rania

de är så värt pengarna :D

2010-06-17 @ 18:39:07
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0