Just my luck

Jag har inte läst bloggar på flera dagar nu, jag vill inte ens veta hur många olästa jag har på Bloglovin... (klart jag vill) Jag är nu hemma hos mormor och jag har packat med mig massa saker.

någonting lustigt som har hänt mig eller det hände igår. Jag gick på stan och köpte nya trosor, som är supersöta! Sen köpte jag en hårinpckning som kostade 200 kr det var typ extra pris den dagen och hårinpackningen kostade egentligen närmare 600 kr(!) Så det tyckte jag var riktigt bra! Men tillbaka till trosorna! Imorse så märkte jag att de inte hade tagit bort larmet från dem... Typiskt! Men jag ska gå tillbaka till H&M lite sen idag. Jag hann ju slita bort lappen, men jag har den kvar och kvittot med såklart.

Vi ska äta fiskgratäng idag! Riktigt gott ska det bli faktiskt sen har jag lite gotta och Scrubs och någon film med. Mys. Sen blir det kanske att hitta på någonting ikväll, men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0