Looking any better

Jag har nästan inte sovit någonting inatt, jag var vaken hur länge som helst och kunde inte alls somna, men tillslut så gjorde jag väl det för jag vaknade inte mycket senare och sen så vaknade jag av mitt dumma larm på mobilen som ringde kl 5, jag hade såklart glömmt att stänga av det, somnade om en stund och vaknade igen lite innan 8 och då var det omöjligt att somna om. Hoppas att jag kommer att få sova lite mer natten till imorgon annars kommer det att vara jobbigt...

Idag så ska jag och hämta ut mitt leg sen till arbets och sen hem och troligast laga mat. Jag vet inte vad jag ska göra för mat ännu, men det får jag väl bestämma senare då.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa en stund.


Kommentarer
Postat av: rania

skönt att du somna tillslut :)

2010-06-17 @ 11:31:25
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: linnea

söt header du har! :)

2010-06-17 @ 12:19:05
URL: http://toutsdlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0