Midsommar ♥

---------------------------------- Mycket text ---------------------------------

Förlåt för allt obloggande idag och även igår. Jag vet inte varför jag inte har bloggat, jag har bara inte gjort det. Känns helt kasst för min mamma har till och med bloggat mer än mig nu i helgen. Så jag tänkte ta och berätta vad jag har gjort när jag inte har bloggat

Fredag: Fick jag ett Skype samtal av far som uppehöll mig mer än vad jag tänkte. Det var trevligt att prata med han och se han dessutom. Men det tråkiga var att när jag pratat färdigt hade jag ca tio minuter på mig att klä mig och sminka mig.
Jag kastade på mig jeans och linne och den svarta halvtransparenta skjortan och vi åkte iväg till Örebro och Media Markt. Där så tittade jag på kameror och hittade en jätte fin Canon som jag tänkte köpa. Men jag såg till min stora förfäran att det var en kamera som man har vanliga batterier i, visste inte ett det fanns sånna kameror fortfarande! Så den lade jag tillbaka (det blir ju så mycket dyrare med vanliga batterier) och tittade vidare.

När vi kollat klart på Media Markt så for vi vidare till Mariebergs köpcentrum, där tittade jag på

collage jackorna från Gina ni vet, sen kollade jag även lite på andra olika snygga kläder och sen när vi kommer in på siba höll jag på att dö. Rakt framför mig så ser jag att de har min älskade kamera. En Canon IXUS 95 IS i silver. Jag hade en grå men den blev stulen... Så den köpte jag utan att tveka (994 kr (!)) Sen när alla vi åt vi på ett ställe som heter Pacos, tror jag. Det var super mumms! Sen svängde vi förbi Media Markt en sista gång innan de stängde klockan 3. Ett minneskort blev det för min egna del och sen köpte jag och mamma en epilator också.

Väl hemma så satt jag lite vid datorn sen for vi förbi TommyT och där fick jag en Cosmopolitan och sen även en Cola vi var förbi hans kompis en stund också innan vi for hem och såg film, det var riktigt trevligt!

Lördag kommer om en stund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 @ 16:25:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0