Paketet jag väntar på

Jag beställde kläder igår från Nelly.com Jag beställde en skjorta och ett par jeans, som jag hoppas att jag kommer kunna ha, om jag gissar rätt så kommer jeansen vara lite långa i benen, men det gör nog inget eftersom att jag kan lägga upp dem.

Sen ikväll ska jag nog kankse slinga/ljusa upp håret lite eller om det blir imorgon, får se när jag duschar helt enkelt, men det lutar åt idag eftersom att jag smetat in mig själv i bli brunare beta-caroten (stavas hur ?) olja där jag typ aldrig blir brun, och det hjälpte lite.  Imorgon tror jag att jag kanske drar med mamma på gym efter att hon har jobbat, vi får se.

Skorna hade jag verkligen inte tackat nej till storlek 37 tack

Kommentarer
Postat av: julia

fina saker :)

2010-06-15 @ 18:38:43
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0