Pizza ♥

Idag håller jag och mamma på att städa och plocka en massa, ska jag vara riktigt ärlig så är det mest mamma som plockar och städar. Men det är väl så det ska vara? Vi ska mest göra det hela dagen och som belöning så ska vi äta mat från salladsbaren, jag har aldrig ätit därifrån, men det ska tydligen vara jätte gott och det hoppas jag verkligen. Fast jag tror att inget kan toppa maten som vi gjorde igår. Skruttans vad gott det var! Vi wokade grönsaker med lite starka kryddor, sen så satte vi i räkor och så åt vi coscos till det. Mamma ville inte ha det så starkt så jag blandade in samba olek i min, jag tror att det heter så, orkar inte springa och kolla.

Hur som helst det var sjukt mummsigt. Samma som mojiton vi drack igår, mmmm. Sen eller kankse om en stund så ska jag fortsätta nörda mig genom att spela lite GH och sen ska jag väl läsa boken, det är nästan omöjligt att slita sig, kanske måste springa iväg och köpa tvåan redan idag. Who knows?

jag har läst lite mer än halva nu.. Jag dör av kärlek


Kommentarer
Postat av: herta

så lite så:) gör du din design själv?

2010-06-19 @ 13:16:58
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! :D

2010-06-19 @ 13:35:05
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
Postat av: Hanna

Twilight är jätte bra!



Jätte fin blogg också:)

2010-06-20 @ 20:22:45
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0