Shopping ♥

Jag är sugen på en ny design. Lite mer tuffare än den här. Får klura lite tills jag kommer på hur den ska se ut innan jag byter. Håller på att försöka fixa en sak till en tjej också¨, sånna här bubblor runt inläggen. Men det var lite kruxigt men det ska nog gå.

Jag var ju som sagt på stan idag. Jag köpte lite armband (två stycken.) När jag kom till stan så gick jag omkring och kollade runt och då hittade jag armbanden, sen så gick jag och köpte en bok och sen gick jag och satte mig på det bästa fiket jag vet. Jag har ingen aning om vad det heter nu men det har hetat någotning med Melkers (tror jag) och det ligger i hörnet mittemot Apoteket. Fick någon lyxigare variant av islatte så där satte jag mig och läste lite innan jag vandrade vidare.

Jag såg att Lisa hade skrivit om det ett oranget läppstift från Make Up Store i det HÄR inlägget och jag var såklart tvungen att kolla lite på stan här då efter ett liknande och det hittade jag på Kicks. Jag köpte inte det, för jag tror inte att jag riktigt vågar med det var från Clinique och det var Nr 10

Lindex ca 40 kr

KappAhl ca 30 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0