Take it baby

nu har jag bara ca 100 inlägg kvar! Det tar väldans lång tid, det är varmt och jag lyssnar på bra musik. Det enda som saknas är väl en cider då. Jag vill till stockholm mamma, undrar om du ens hinner se det här eller om jag kommer att få visa det imorgon när du kommit hit.

Ja, annars då. funderar nästan på att fara ut och springa, men jag tror att jag skjuter upp det till imorgonbitti faktiskt. Det kan vara lite svalare ute då. Det är fruktansvärt jobbigt att anstränga sig när det är varmt ute. Det är ju då man ska njuta av allt det fina.

Sen är det faktiskt bara 12 eller 13 dagar kvar innan jag åker ifrån Piteå. Inte ens två veckor. Jag kommer att sakna er alla, och jag kommer sakna att kunna promenera in till stan och shoppa, men jag kommer kunna kolla i typ 5 affärer, härligt liv va!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo jag hann se det här! :) Och 5 affärer är bättre än ingen affär. Men det är inte långt till Örebro. See you soon! <3 Natti natti o Puss

2010-06-01 @ 20:30:46
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/
Postat av: camilla

Meeen!!! jag kommer sakna dig med!!!!!!

2010-06-01 @ 20:40:26
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-06-02 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0