foggel

Jag behöver väl inte säga att jag mått dåligt i stortsett hela dagen idag, Annars idag har jag verkligen inte rört mycket på mig, förutom att vara till apoteket, kul det där. Sen så har jag blivit attackerad av en fågel (igen!)

Jag och mor min tänkte vandra över vägen för att gå på kiosken och köpa popcorn, dörren till kiosken var öppen och det satt tydligen en gråsparv därbakom och väntade, folk gick in och ut genom dörren, men fågels brydde sig inte, så kommer då jag och mamma och går, när jag är nära dörren sen jag till min förfäran fågeln som flyger upp och kastar sig rakt mot mitt huvud, jag bli sjukt rädd och kryper ihop (hade jag inte gjort det hade jag fått en fågel rakt i ansiktet) Hursomhelst samtidigt som det händer så kommer det ut en ur kiosken och säger med värsta Piteå dialekt
" De var juu barra en foggel "

Om han bara visste, bara en fågel.... Ojojoj

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja det var nog en mördarsparv! Undra vad du gjort mot alla fåglar? ;P Eller vad fåglarna har mot dig? :)

2010-06-03 @ 18:03:47
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0