Varje lager

Hello bananer!
Nu har jag kommit hem till mama i Karlskoga, det ligger inte så långt ifrån Örebro för er som inte vet det. Resan ner gick jätte bra, läste ut boken " Bree Tanners nya korta liv " Eller något liknande heter den, jag grät massor i början av resan fy det var sorgligt moment.

Men jag grät mig till sömns och vaknade och var gladare men lika trött, så jag beslutade att sova i stort sett hela resan ner, det var ett bra beslut och jag vaknade i lagom tid för polis kontroll satte mig upp ( ja jag rymms att ligga ner och sova i en bil ) Satte på mig bältet ordentligt och satt upp och halvsov en stund innan jag la mig och sov igen.

När vi sen packat ut ur bilen och så åkte vi iväg till McDonalds och köpte mat, Max ligger bredvid men eftersom att McD inte finns i Piteå så var det ett lätt val. Nu ska jag snart iväg och handla med mammsing vi ska handla mat och massa gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack :D

2010-06-13 @ 19:29:34
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0