50 sanningar

  1. Jag gör det här bara för att se om jag klarar det.
  2. Jag utmanar ofta mig själv.
  3. Jag tycker inte om att bråka med någon
  4. Jag tycker inte om att äta kött för att jag inte gillar att tugga på det
  5. Jag lär mig sångtexter jätte fort utantill
  6. jag sjunger ALLTID med i låtar jag kan, om inte högt så gör jag det i huvudet
  7. Jag kan inte sjunga fint
  8. Alla pappas kompisar tror att jag sjunger bra bara för att pappa gör det
  9. Jag kommer aldrig att klara 50 saker
  10. Jag kommer att få en telefonkontakt för att jag är deppig ibland
  11. Jag har aldrig brytit någonting
  12. Jag kan inte ljuga bra
  13. Jag lyssnar mest på halvgamla låtar som får mig att tänka på sommaren/gamla minnen
  14. jag har typ bra minne
  15. jag är faktiskt jätte duktigt på att komma ihåg koder
  16. jag sover jätte dåligt nu förtiden
  17. jag har jätte ofta ont i ryggen
  18. jag har sämst hållning
  19. jag är överrörlig typ, eller man kan typ trycka mitt ben upp mot mig hur långt som helst (det tar ont) men det går faktiskt
  20. jag vill alltid se skräckfilm, men jag vågar aldrig
  21. jag hatar att svettas
  22. jag hatar att frysa lika mycket
  23. Jag kan flera avsnitt av 2½men utantill.. Nööörd
  24. Jag kan sitta framför datorn och göra inget i flera timmar
  25. Jag tycker om att spela chrash bandicoot på xbox.
  26. Mitt favorit spel till datorn är de första harry potter spelen, alltså 1, 2 och 3an.
  27. Jag är väldigt barnslig ibland när det gäller vissa saker
  28. jag tror att alla älskar mig
  29. jag tror ibland att alla tänker som mig, men eftersom att nästan ingen gör det så blir jag ofta sur när ingen fattar hur jag menar
  30. jag stör mig på tröga personer
  31. jag tycker inte om sötlakrits
  32. Jag får ont i tungan när jag är förkyld
  33. det börjar ta slut i min hjärna nu
  34. Jag är bersoende av datorn, jag klarar mig inte utan den så länge.
  35. Jag är beroende utav att blogga. Får abstinens efter ett tag.
  36. Jag gillar att fota, men är inte så bra på det
  37. jag har velat bli modell, men jag skulle inte passa framför kameran. haha.
  38. Jag vill bli känd.
  39. Jag kan vissa av spotify reklamerna utantill
  40. Jag är känslig mot laktos
  41. Jag tänker mycket på vad andra tänker om mig.
  42. Jag skriver inte ut allt på bloggen
  43. Jag önskar att jag var häftigare
  44. Jag tittar nästan aldrig på tv.
  45. Jag kan inte bada länge utan att få ont i magen
  46. jag blr väldigt lätt rastlös
  47. jag har någonting som kallas exsotisk hud, dvs att jag är en sommar människa, får lätt utslag på vintern.
  48. Jag älskar Singoalla kex jätte mycket
  49. Jag vill flyga utomlands till ett varmt land, för det har jag aldrig gjort.
  50. Jag klarade det. Men det är inte så häftiga saker
Såg det här hos Bunnys.se

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv; Aboslut! Fixar bilder och sånt imorgon :)



Rolig lista förresten! Älskar alla läsa såna här sanningar om varandra. ;)

2010-03-22 @ 21:45:01
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Karin

det var så lite! kul lista ;)

2010-03-22 @ 22:34:35
URL: http://bykarin.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Sån här lista påminner om "Mina klasskompisar"-böcker. ;)Det var vissa saker som jag verkligen tycker stämmer..som att du inte är bra på ljuga och att du blir rastlös. Andra saker som jag inte kan hålla med om som att du inte skulle vara bra på att fota (du är bra på det och tar jättefina bilder)Och att du inte blir bra på bild. (du blir jättefin på kort. Men jag är ju iof partisk ;)) Vissa saker visste jag inte som tex att du är känslig mot laktos och att du tänker mycket vad folk tänker om dig. Att du hatar att svettas har du nog ärft av mig. :) Och jag tycker att det var häftiga saker du bjöd på i din lista.

2010-03-24 @ 21:11:45
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0