Det snöar igen

Har kommit hem från skolan och jag har handlat choklad och coolaa för att ladda upp för allt skrivande som jag ska göra idag. Måste göra det eftersom att det ska vara klart imorgon så det är bäst att jag sätter igång nu. Sen imorgon ska jag på vårdcentralen klockan 8 för att få tillbaka mina provsvar. På ett sätt hoppas jag på att det inte är det jag tror att det är, utan att hon jag pratade med hade rätt när hon sa att det kunde vara en annan grej.. Ni fattar inte någonting alls nu va ? haha. Jag tänkte väl det. Sen tycker jag att det verkligen har gått lång tid att få svar på mail.. Väntar otåligt här uppe vettni ;) Behöver bilder till bloggen..

Jaha men nu ska jag sätta igång med skrivandet. Men först ska jag nog byta till mjukiskläder. Om någon tänker hitta på någonting så finns jag på msn och på telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0