down

Det här gör mig verkligen irriterad. Det betyder tydligen inte lika mycket för dig, okej.. Men du kan väl ändå tänka på mig med?

Godmorgon! Sitter och tittar MTV, eller lyssnar snarare. Borde väl skriva lite. Men jag orkar inte, är lite irriterad som ni nog förstår. Men det här ska inte få förstöra min dag. Men Det kommer troligast att förstöra någonting annat. Det SUGER! Jag fattar inte varför inte alla tänker som mig? Sjukt jobbigt. Nog pratar om det. Idag börjar klockan 1 Jag och Tårdjävel måste ficka psykologin innan skolan, VIKTIGT! Annars så kommer vi inte att hinna det. Sen har jag engelska och Historia. På historian så måste vi bli klara. Men det blir vi nog. Men jag längtar INTE tills vi ska redovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0