Godmorgon godmorgon!

Nu sitter jag här rätt så nyvaken och ny duschad. Inte ett dugg pigg är jag, har dragit på mig en asjobbig förkylning. Men det blir iaf skola imorgon.  Idag så ska jag försöka updatera massor, (haha) Sen så ska jag faktiskt skriv några arbeten till skolan. Så jag får bort det mesta. Sen måste jag läa min engelska bok. Den är lite seg att läsa tills det att man fastnar i läsandet. Har inte alls någonting vettigt att skriva. Jag gör ingenting så jag har inget att skriva om.

Vilket roligt liv jag har just nu altså, haha. Nej, men skolan tar upp det mesta av tiden. Sen på fredag ska jag tillbaka till Vårdcentralen och få mina provsvar. Hoppas på en sak. Men jag vill inte skriva här på bloggen vad jag hoppas på. Men när jag var där fick jag veta att det antingen kunde vara en "större" grej eller en "mindre" och lite smått hoppas jag på att det är den "mindre" Det skulle vara lätt att förstå allt då. För är det det så hänger ju allt samman. Det bara ljusnar upp. Nu ser jag om det skulle vara den "mindre" Så hänger allt ihop. Så självklart. att jag inte tänkt på det tidigare. Då kanske det hjälper med "lättare" saker.. underbart. Jag ÄR smart

Nej nu ska jag sluta skriva allt och inget och ta på mig nå ordentliga kläder (mjukisar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0