I like

Såhär kan det komma att se ut när jag fotar för mig själv med bra musik och utan fjärrutlösare.. Det kan vara rätt roligt, även fast att jag ser helt störd ut på mer än helften av alla bilder, bla den här, sen har jag en där jag pussar på en blomma (!) En när jag nästan ramlar, sjunger i en hårfön eller hårspray. Det kan vara helt tokigt. Men det går bara att göra när jag känner för det, när det är soligt ute eller när det är helg jag har en liten kamera i handen och lite alkohol i kroppen. Då kan jag lyckas få till riktigt snygga bilder.

Jag tycks däremot inte ta mig framåt i skrivandets värld, hittar inte motivationen för det, alls. Hoppas att det kommer snart. Ska nog kanske ta min bok, dator och någonting gott att dricka med mig in till badrummet och bada. Lyssna på bra musik och läsa. Det tycker jag låter som en plan.


Kommentarer
Postat av: Amanda♥

fin blogg du har :D♥

kramochpöss.

2010-03-22 @ 19:17:40
URL: http://amandapoweer.blogg.se/
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 12:46:46
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0