"så lejd jag är"

Hej världen! Sitter på skolan och har lunch nu. Ska strax gå iväg till matsalen, hoppas verkligen att det är god mat. Inte för att jag är speciellt hungrig, men ändå. Jag vill ju inte att andra ska lida.

Det är inget fel på mig, alls. Förutom att jag har lite fel i min hjärna, (haha) men det är inget man kan göra någonting åt. Sandra sitter och pratar i telfon och vi fixar lite planer, det år helt okej med det faktiskt.  Sen när jag slutar ska jag hem, sen ska jag prata med liinigrrl och höra alla planer, haha. vi får se hur det blir ikväll. Hoppas att det blir som vi tänkt. Det är ju bäst så. nej nu ska jag sluta prata på om allt som ni läsare inte fattar


Jag ska som jag redan sagt till maten nu och äta, sen psykologi och sen hem.

Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: hehe nej ja förstår de du ;D

2010-03-19 @ 11:39:07
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: luffi

jo de sant! på sommaren är det skönt att vara ledig, men då måste man ju ha pengar så man kan göra något kul med ju! =)

2010-03-19 @ 13:16:51
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0