Tyvärr!

Min dator, jag måste formatera om den IGEN! Kommer ni ihåg att jag var tvungen att göra det för inte alls så länge sedan, så om det finns något företag där ute som vill sponsra mig med en dator så tackar jag inte nej. Det skulle verkligen behövas. Men den kommer nog att fungera igen sen efter att jag formaterat om den,  så skönt det ska bli

Nu sitter jag och ska lyssna lite på musik och jag håller på att överföra alla mina saker till cd skivor så att jag kan sätta tillbaka det i datorn sen igen. Det är verkligen jobbigt det här. äckel virus. Jaja, det kommer nog att lösa sig tillslut mina dator problem.

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fy va trist med både formatering och sitta och lägga in på skivor. Men det ordnar nog sig ska du se. Kram

2010-03-11 @ 17:13:47
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0