Vet vad jag vill ha ♥

Det där med att bara snooza 6 minuter klarade jag idag. Jag vaknade och skickade iväg sms till några tjejer i klassen fick svar bara en liten stund efter det att vi inte hade någon psykologi idag. Så då missar jag bara natur och friluftssliv, ska snart iväg till tandis. Sen ska jag till skolan. Måste packa min väska med saker som jag sa ha med mig till skolan.

Någonting roligt är ju att det regnar/regnade nyss, våren är äntligen påväg. Skönt. Men nu ska jag fortsätta att skriva på mitt skolarbete så att jag kan få det klart någongång. Det är inte så mycket kvar på det nu, det är verkligen skönt. Sen så är det bara 3 månader skola kvar nu, hur underbart är inte det ?

Ser ut som om jag har feta armar, haha.

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0