yeah

Jaja, har sovit sämst inatt kan jag berätta. Aldrig sovit sämre i hela mitt liv tror jag, bara vridit och vändit på mig, täppt i näsan, migrän och veta att man måste fara på ett möte på skolan är inte roligt. Jag ska nog hem efter det. Orkar inte vara på skolan från halv 12 till 2.. Men hemma ska jag göra massa arbeten (på riktigt den här gången ) Eller jag ska göra så mycket jag orkar. Jag har svenska och natur och friluftsliv som jag MÅSTE göra. Så det kommer att bli jobbigt tror jag. Men jag ska förbi willys och fixa någontong mummsigt så jag kan plugga ordentligt.

Jaja. Färdig pratat för min del. Måste fixa på mig nå kläder och äta frukost nu. Vi hörs senare då. Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0