500

Jag har feber och ligger hemma i sängen med stor lust att ta mig ut och hitta på någonting roligt. Vad som helst. Fast jag måste vara hemma och vila upp mig för imorgon när jag måste på skolan och ha el grejs. Funderar dock på att dra hem efter det. Vet inte om jag kommer att orka vara på skolan annars. Men jag måste också vara hemma och skriva mitt nedrans tal. Jag tycker att det är väldans svårt. Jag vet inte vad jag ska hålla tal om, inte heller hur det kommer att gå. Vill inte prata om någonting jobbigt. Bara om någonting lättsamt. Men när det handlar om relationer så vet jag inte någonting annat än att det är jobbigt och kompliserat även om det kan vara lätt ibland. Men ofta blir det massa onödigt tjorv som ingen egentligen orkar. Nä nu ska jag fortsätta på mitt anti gifta sig och sen skilja sig tal.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Erika!

Jag heter Malin och pluggar till radioproducent i Piteå. Jag har en fråga till dig, om jag skulle kunna få göra en intervju med dig. Just nu håller jag nämligen på att hitta tjejer i 17-18 års åldern i Piteå att intervjua om deras drömmar och framtid. Inget komplicerat. Om du skulle kunna tänka dig atts tälla upp, maila mig.



MVH Malin

2010-05-05 @ 14:36:30
Postat av: jeanette

cool bild

2010-05-05 @ 22:16:23
URL: http://jeanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0