dream to fly

Sitter hemma med lite vattenmelon, chips och lite godis. Ungspankaka står på spisen och jag försöker formulera mig bra när det gäller mitt personliga brev. Det är verkligen inte lätt det här med att skriva om sig själv. Varför?
Kanske för att Sverige är ett underligt land där man inte får tycka om sig själv för mycket, eller tycka att man är bra på någonting, för då skryter man eller så tycker man att man är bäst i världen.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu, tog för länge så jag glömde, började tänka på för mycket annat. Vill sola och att det ska vara varmare ute. Blek = Jag.

Nä jag tror att jag ska försöka fixa min design lite idag/ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0