how to?

Nu har jag nästan städat klart mitt rum, var tvungen att ta en jätte pause för att jag började blöda näsblod, jag fattar inte, gjorde det igår med. Det är jobbigt och bara störande. Hursomhelst så ha rjag även fixat klart min nya design, kanske sätter dit en footer och en annan bakgrund sen någon gång. Men jag är nöjd för nu.

De två bilderna i mitten på headern har jag inte tagit själv, så ni ser längst ner i menyn de två bilderna, De är länkar till bilderna. Jag tog dem från We♥it men de finns såklart hos någon annan först, så då har jag länkat dit.


Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj man blir sååå sugen på glass å annat gött av din header - super! ;)

2010-05-26 @ 16:34:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0