I know what i did was wrong

Har ätit nudlar och mackor, sett ghost wisperer, skrivit mitt tal, druckit lite dricka och nu ser jag åter igen Ghost Wisperer. Ska iväg och handla lite sen tror jag, innan eller efter middagen. Jag vill/ behöver godis och någonting att dricka. Livet går upp och ner samtidigt, det är svårt att förklara vad som känna i mig, jag känner känslor jag inte vet om jag har kännt någon gång förut. Det är läskigt. Men jag lär mig nog att leva med det, hoppas jag

Annars så slutade jag enormt tidigt idag, typ så tidigt som 11. Imorgon börjar jag 10 över 8, har nationella tal, sen när det blir dags för kattas lektion så ska jag och sandra redovisa vårat projekt arbete, sen ska vi se film efter lunch. Jag måste hitta min historia lärare och fråga henne hur 17 jag ska göra en tidskapsel om mellan/efterkrigs tiden, varför jag inte får göra om någonting annat.

Nä nu lockar Ghost Wisperer på mig och jag måste se vidare, även om jag vet vad som händer längre in i serien.

En av mina extremt fina bilder som jag har till mitt tal, jag har gjort den själv så duktig som jag faktiskt är.


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :) vad hittar du på idag?

kram

2010-05-25 @ 15:29:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0