Jag antar att jag har mig själv att skylla.

Efter att jag kommit hem igår efter att ha spelat brännboll kollade jag på tv med Rebecka, när hon gick upp och la sig så stannade jag kvar i soffan med band of brothers, han inte ens se ett avsnitt innan jag somnade.

Sov på soffan gjorde jag hala natten, vaknade vid 3 tiden och höll på att huttra sönder, tog filten och somnade om lika fort igen, vaknade när pappa kom hem, vaknade när becca kom ner sen har jag kollat färdigt på band of brothers, skrutt vad bra det är alltså! Jo, för att komma till det jag tänkte skriva. Jag fick feber, eller har haft det sen förra veckan, men jag har bara struntat i det, men nu orkar jag inte ta mig upp och till skolan, det är den enda skillnaden från förra veckan.

Men jag ska försöka ta mig till skolan nu imorgon. Snart tror jag bestämt att jag ska ta mig ett bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0