Jag tänker inte tänka

Jag förstår jäklat säkert ingenting just för tillfället. Det enda jag vet säkert är att jag inte vill vara kvar, inte hemma, inte i Piteå, inte i Sverige. Varför kan inte bara mitt liv vara mycket lättare ? Varför gud, varför alla nedrans saker som händer nu, ååh. Jag vill bara skrika och he sönder någonting. Jag är arg, ledsen och less.

Hemma så gör jag tydligen ingenting bra alls, kul att veta. Jag har alltid stökigt i mitt rum, jag gör aldrig si, jag gör aldrig så. Gör jag någonting bra så var det någonting annat som jag inte gjorde. Jag duger nog inte trots allt. Fattar ni hur sämst det är att känna så ? Det suger så hårt att det blir så hål i mitt hjärta som gör jäkligt ont så fort jag kommer att tänka på det. Dagarna går bra bara jag inte behöver tänka på allt dummt. Det är därför som jag inte tänker alls ibland, när allt tränger sig på. Då är det lättare att inte tänka, förlåt det är därför jag säger tröga saker och inte fattar.

Kan någon rädda mig från Piteå för ett tag ?

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Åh, tack så oerhört mycket fina du! =) kram.

2010-05-10 @ 20:09:35
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0