looking at me

Nu har jag kommit hem från stan, jag tänkte bara köpa maskara och ögonbryns penna, vet inte om jag skrev det eller inte, men iaf. Jag köpte maskara och ett par skor (!) Skorna ska jag ha på studenten, de var verkligen mjuka att gå i och snygga dessutom. Det är kilklack och det har jag letat mig tokig efter, men jag hittade.

Jag och bea åt även sallad från subland och sen så solade vi en stund med. Det ver verkligen en trevlig dag. När jag kom hem höll jag på att dö av värme. Det är verkligen varmt, så jag fixade mig lite citron vatten och en liten glass. Det behövdes verkligen kan jag tala om för er alla.

Nu letar jag som en galning efter mina kortare tights, jag vet var jag hade dom sist, men nu finns de inte någonstans, inte heller så vek jag in dem i garderoben, måste kolla så att de inte har hamnat i Annies garderob...


Kommentarer
Postat av: camilla

Måste få se skorna i morgon då!!!! :D



Kan du inte prova allt på så jag får se hur du ser ut = )LOVE YOU

2010-05-27 @ 19:19:44
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0