Ta mig till kärlek

känn ingen sorg för mig göteborg. Bästa minnet från Peace and love.

Jag har så många saker som jag bara vill skrika ut till världen men jag kan inte göra det, jag vill berätta för alla men jag har inte någon att berätta till. Ingen som jag litar på nog mycket för en sån sak, eller jo 1 och den personen vet redan två av sakerna, det är skönt att inte ha de instängt i bara mig.

Nä jag vill bara festa nu, de här två veckorna som är nu innan studenten, jävlar vad galet allt kommer att vara, kurragömma i skolan och mamma kommer snart, fest och fest och fest. Jag orkar inte vara hemma okej?



Vi är inte såna som i slutet får varann

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3



Nu kan du vinna en bikini i min blogg.. Du har två alternativ att välja mellan. Super bar nu till sommaren och allt!



Missa inte chansen!



Kramis <3

2010-05-30 @ 18:52:05
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0