that's when life was good.

Har börjat städa i mitt rum, det vill säga, jag har rivit ut alla mina kläder från garderoben ut på golvet så jag kan vika in dem fint. Men jag ska nog inte städa allt idag, bara kläderna ska jag fixa sen ska jag fixa mig lite saft och sendan sätta mig i sängen med en riktigt fin/sorglig film. Väljer mellan my sisters keeper, titanic och the notebook. Den enda av de filmerna som jag har sett är Titanic så jag kanske inte ser den, eller så kanske jag gör det, gråter som ett barn när alla samlar ihop sig och dör, gråter typ bara jag tänker på hur fint det är! Dö på en båt med de man älskar, mest sorgligt är det med mamman och barnen och det gamla paret. åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0