There is a smile on your face

Jag har just kommit hem, jag slutade 12 gick till stan där jag var en stund, sen gick jag vidare till coop, handlade kakor, en liten chipspåse, yoghurt och en coola, så jäkla gott! Har skrivit mitt namn på alla saker nu, för att jag fick bullar (notera JAG fick) av mormor i födelsedags present, jag åt en själv och bjöd Lina på typ två och vad ser jag när jag kommer hem.. 1 bulla kvar! Fattar inte de i min familj att man inte äter av andras presenter ? Sen ska jag väl lägga till att jag har varit sugen på bullar så sen jag var hos mamma, om inte sen jul hos mormor. Jag fick bara 2, en som jag har ätit och en som är kvar.

Mamma kan inte du baka bullar och ta med dig upp när du kommer ?

Så ikväll ska jag se film och äta kakor och bara mysa på hemma, känner inte alls för att ha roligt.


Kommentarer
Postat av: moath

sv: Vad kul att du ville delta!

Kom ihåg att chansen är större om du lägger upp ett inlägg på din blogg (:

2010-05-21 @ 18:01:42
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0