This time baby

GODMORGON!

Sovit gott? I have, men jag vaknade med en låt i huvudet, den HÄR låten för att vara mer exakt, (länken är till Spotify) Sen har jag kollat lite till på Scrubs och mitt larm ringer klockan 9 då jag ska hoppa upp och duscha, sen ska jag städa och skriva dum historia grej. hoppas verkligen att jag får bli färdig med den! Efter skolan blir det nog att fortsätta i samma spår.

Det enda jag har idag är föreläsning typ, några från arbetsförmedlingen kommer och ska prata kl 1 så när det är färdigt så slutar jga, fantasktiskt va ? Sen imorgon eller senast måndagmorgon sätts betygen. Sen behöver jag inte vara mer på skolan.

Jag måste bara säga en sak som jag ALDRIG trodde att jag skulle säga. Det suger bara liiiiite mycket att inte vara i Karlskoga idag, för hade jag varit det hade jag kunnat fara till Örebro och gå på mediamarkt haha, nörd? Ja. Men jag behöver ju en ny kamera!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe japp det gör jag hehe :P

2010-05-27 @ 09:34:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: aww

söt bild =D

2010-05-27 @ 10:10:03
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0