Väldigt aggresiva

Goddag! Har hunit äta pizza idag och är inte alls sugen på att äta någonting mer överhuvudtaget. Tydligen blir det grillat till middag. Det är jag inte heller sugen på. Men så är det väl rätt ofta tror jag.

Kvällen igår var verkligen superrolig, gjorde däremot lite konstiga saker. Men så blev det. Mystiskt. Har verkligen inte haft så roligt på länge. Vissa saker lär jag glömma och andra inte. Vissa saker måste jag bara komma ihåg för att det var så stört, men roligt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, annat än att skriva religionen. ÅÅÅÅH vad jobigt. Men det ska in imorgon så jag måste jäklat säkert jobba ordentligt. Vill ha godis och jag vill ha mycket pengar, varför är jag inte rik? haha. Nä. Men vänta ni bara, jag ska bli rik och känd någon gång. Jag vet bara inte när ännu, men det lär vi ju märka. Så vänta bara på att det händer.

Just nu 1000kr rabatt på din synfelsbehandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0