Vi går under tak

Shit, hela natten och hela tiden imorgon innan det gäller så måste jag bestämma, eller nä, inte bestämma fundera riktigt ordentligt.
Vad 17 Ska jag göra med mitt liv? Var ska jag jobba ? Var ska jag bo? Vad vill jag jobba med?

Det enda jag vet riktigt säkert är att jag jäklat säkert ska bli rik. Det är ett av mina mål. JAg vet nog redan hur jag ska rösta men det är hemligt.

Jag vet absolut inte alls vad jag vill jobba med, jag vill jobba med någonting ruskigt kul. Jag vill nog vara känd tror jag minsann. Det skulle inte alls sitta fel. Då återstår en av de stora frågorna HUR ska jag bli känd ? Ska jag börja vara störd i bloggen så att alla hatar mig eller ska jag be någon blogg cocha mig så jag får en känd blogg, ska jag bli en mini blondinbella? Hur gör man för att bli känd? Är det inte någon som har en guide eller så ?

Sen så efterslyser jag ett roligt jobb. Fast jag vet inte vad som kan vara roligt.. Det är så jobbigt att inte veta vad jag vill bli att jag snart kommer att bli gråhårig i förväg. Nä nu så ska jag kolla lite mer på tv och fundera lite på hur jag ska göra för att bli känd. Tipsa tack!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Sjukt bra blogg! :p

2010-05-06 @ 19:33:20
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: emmelist

alltid svårt att veta vad man vill bli. jag vet itne det ännu!



tack för tipset om din blogg. ska kika runt lite nu ;)

2010-05-06 @ 19:48:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0