Why the hell it means so much to me (Suddenly I see)

Tittar på klockan 13:26
SHIT nu måste jag verkligen springa, ska jag ringa mormor ska jag gå? Jag går. När jag var mitt på kyrkogården så hade det redan gått 3 minuter, jag var så stressad, uppe på nygatan, korsningen murargatan hade det redan gått 3 minuter till. Men jag hann till skolan med 8 minuter till godo.

Slutade kvart i tre typ. Nu är jag hemma och har ätit två mackor och lite godis. Fick inte brev som jag hade väntat mig, men däremot fick jag ett sms. Jag har nämligen ett paket att hämta ut på tio till tolv efter klockan 5 nu i eftermiddag. Har pysslat lite med designen idag, det var en av anlednigarna till att jag nästan blev sen till skolan.

Jag är inte riktigt säker på hur jag ska göra min header, men det blir nog bra, kanske ska ändra färg på texten och byta någon bild.. Måste bara hitta någon fin bild såklart. Men lite sommrigt, bubbligt, blått, rosa och kanske möjligtvis lite grönt på ett hörn.


Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-18 @ 23:01:22
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0