Yeah

har vaknat och duschat och nu sitter jag i min säng framför datorn, ska försöka städa lite i mitt galet stökiga rum. Sen ska jag nog försöka skriva på ett arbete som jag har till nästa vecka. Funderar på vad jag ska ha på mig idag, om jag ska ha mina söta skor eller inte, vilka problem va?

Nä, men anars idag börjar jag som sagt klockan 2 med historia, slutar vid 3 eller tidigare, tycker inte att det är någon ide att ens fara till skolan, men jag måste ju. Sen imorgon dagen till ära så har jag också bara en lektion. Den börjar halv två och så slutar jag kvart i tre eller tre. Tänk, imorgon blir jag 19 år, onödigt, lika så 17 år. Nä.

Sen har jag och Camilla börjat smida en plan som verkligen låter trevlig, nej vänta det är två planer. Så vi får nog se hur det blir, men rätt säkert så blir det bra ska ni se.

Nu ska jag börja med allt viktigt som jag har att göra.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack detsamma! Det kan vi göra. Jag har lagt till dig. Skriv gärna en kommentar när du har lagt till mig med. :D

2010-05-18 @ 09:44:13
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0