Buggigt

Haha, den killen jag dansade med, alltså vilken en. Det första han berättar för mig är att han har tävlat i bugg, jag får panik och tänker att jag kommer vara dålig. Men så visar det sig att det enda han gör är att snurra mig runt och runt och runt på olika sätt, jag fattade knappt vart scenen var, vilket ni även kan läsa då.

 

Sen kommer vi tvåa, eller näst sist, vad ni nu vill kalla det och vi får en pokal, jag tar den och säger att jag tänker minsann ta med den hem, så passar han på att skryta lite och säger stolt "ja, jag hade ändå tänkt låta dig ta den, jag har sååå mååånga hemma såå"

Jag bara tittade på han lite snabbt innan jag skuttade iväg till mina vänner igen.

 

Men folk undrade tydligen om jag kan dansa eller inte, dansa kan jag, bara inte bugg. eller andra stupid pardanser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0